Wij werken continu aan het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening en horen daarom graag jouw mening. Je helpt ons hierbij door een aantal vragen te beantwoorden. Het kost je een paar minuten en is volledig anoniem. De vragenlijst komt van de Kwaliteitsmonitor, het klanttevredenheidsonderzoek van de KVAN (Koninklijke Vereniging Archiefsector Nederland) en is ontwikkeld om de dienstverlening van archieven te meten. Veel collega instellingen doen hieraan mee.
Wat vind jij van onze dienstverlening? Deel het via deze vragenlijst.
Door mee te doen aan de Kwaliteitsmonitor willen we onze bezoekers de kans bieden om hun ervaringen te delen en zo bij te dragen aan de verdere verbetering van onze dienstverlening. Of je nu gebruikmaakt van onze digitaliseringsdiensten, de studiezaal bezoekt of op een andere manier gebruik maakt van onze (online) diensten, wij horen graag jouw feedback!
In de vragenlijst geef je anoniem jouw oordeel over diverse onderdelen van onze dienstverlening aan de hand van cijfers en een eventuele toelichting. Door mee te doen, geef je ons inzicht in wat je waardeert, wat je mogelijk mist en welke verbeteringen je zou willen zien.
Over de Kwaliteitsmonitor
Sinds 2009 voert KVAN eens in de twee jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit voor de instellingen die dat willen. Dit is de Kwaliteitsmonitor Dienstverlening Archieven. Het geeft inzicht in de ontwikkeling van jullie behoeften en in verbeterpunten voor archiefinstellingen. Verbeterpunten waar we echt iets mee kunnen doen.
De resultaten
In 2025 worden de resultaten van de Kwaliteitsmonitor gedeeld met de deelnemende archieven en met onze bezoekers.